FIT SUBSIDIE

Krijg tot €18000 FIT Subsidie per jaar

FIT Subsidie2022-03-11T18:01:03+00:00

Wil jij gratis inzetten op internationale bedrijfscommunicatie?

Vraag dan nu je FIT subsidie aan in samenwerking met The Parlor!

Crafting Ideas that Spark Conversations. Engage the right audience through persuasive communication. Make impact with creative advertising concepts, captivating videos and striking digital campaigns.

Met deze subsidie wil Flanders Investment and Trade jouw bedrijf ondersteunen om jouw diensten kenbaar te maken in het buitenland. Bij The Parlor helpen we je bij de aanvraag. Lees hieronder wanneer je recht hebt op de subsidie en hoe wij jou daarin kunnen helpen. Een kans om niet te laten liggen.

Meer info

  • Een bedrijfsfilm

  • Een meertalige website of webshop

  • De uitvoering van jouw sociale media

  • Je hebt een KMO met Belgisch ondernemingsnummer

  • Je bent in orde met de sociale en fiscale wetgeving

  • Je bedrijf creëert tewerkstelling in Vlaanderen

  • Het FIT logo mag getoond worden in de marketingtool

  • Je kan externe facturen voorleggen voor minstens de helft van het subsidiebedrag

  • Je krijgt nog geen financiële steun van een andere instelling of overheid voor de aanmaak of vertaling van de marketingtool

  • Standaard bedraagt de subsidie 3.000 euro.

  • Kreeg je KMO sedert 1 september 2005 minder dan 4 goedgekeurde subsidieaanvragen bij FIT?
    Dan kom je in aanmerking voor een verhoogde subsidie t.w.v. €4500.

  • Indien je 4 marketing projecten laat uitvoeren, dan ontvang je dus tot 18.000 euro aan subsidies!

Aanvraag indienen

Surf naar www.flandersinvestmentandtrade.com, klik op “subsidie aanvragen” en log in met je persoonlijke e-ID.

  • Kies voor “nieuwe aanvraag” en kies voor de subsidie voor “internationale bedrijfscommunicatie”.
  • Vul de gevraagde gegevens van je organisatie aan.
  • Voor de uitbetaling van de subsidie is minstens een offerte vereist.
  • Voeg onze offerte toe (in bijlage) waarop duidelijk je project en het internationale doel nogmaals vermeld staan.
  • Na het uploaden van de offerte krijg je een dossierbeheerder toegewezen die de uitbetaling van de subsidie verder opvolgt.

Wij realiseren het voorgestelde project.

  • Na afhandeling van het project ontvang je onze factuur.
  • Upload deze factuur na betaling in je FIT-dossier. Hiermee toon je aan dat je het project effectief hebt gerealiseerd bij een eventuele nacontrole.

Offerte aanvragen

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Heb je nog vragen? We bespreken alle mogelijkheden graag met jou!

Contacteer ons via info@theparlor.be

Klik hier om alle voorwaarden na te lezen op de website van Flanders Investment & Trade.

TRUSTED BY GLOBAL BRANDS

THE PARLOR INSIGHTS

We believe that meaningful conversations spark lasting change. Through the perfect balance of strategy, and creativity, and culture we help brands evolve and stay ahead of the curve. Dive into our insights on brand transformation, cultural impact, and creative innovation that pushes boundaries and drives real-world results.

Branding Trends and Storytelling: An Evolutionary Psychology Perspective

By |April 17th, 2025|Categories: Branding, Marketing, Strategy|Tags: , |

When brands leverage storytelling best practices informed by evolutionary psychology in branding, they create messaging that doesn't fight against human nature but works in harmony with it—resulting in more authentic connections, stronger brand loyalty, and ultimately, sustainable business growth in an increasingly competitive marketplace.

The Power of Creative Branding Services

By |January 29th, 2025|Categories: Branding, Marketing, The Parlor|Tags: , , , , , , , , , , , , , , |

Discover how The Parlor enhances brands with the power of creative branding services and strategic solutions. From branding to digital content creation, we transform your brand story.

Cultural Evolution: How Institutions Can Adapt and Thrive

By |October 11th, 2024|Categories: Marketing, Branding, Strategy|Tags: , , , |

Cultural institutions are losing relevance as younger generations prioritize social issues over traditional arts. To adapt, they must embrace inclusivity, accessibility, and interactive participation, as seen in the San Francisco Symphony and Vineyard Theatre.

Brand Strategy Overhaul Pt. 2: Addressing Internal Forces

By |January 31st, 2024|Categories: Marketing, Branding, Strategy|Tags: , , , |

In the world of marketing, the ability to persuade and influence others is a crucial skill. Whether you are trying to sell a product, promote a brand, or simply get someone to take action, effective persuasive communication is the key to success.

About The Parlor

We shape and elevate brands by telling stories that matter. Our mission is to establish meaningful dialogues and communicate smarter. We’re passionate about beautiful and inspiring visuals.

Together we dive deeper into the frequency of your audiences, unravel what really makes them tick and make lasting impact through persuasive advertising campaigns, captivating videos and striking digital content.

Recent Work

Recent Articles