Loading...
RADIO CAMPAGNE: SLIM NAAR ANTWERPEN2018-01-14T20:43:46+00:00

Project Description

Slim naar Antwerpen

Sinds het voorjaar 2016 zijn er heel wat wegenwerken gestart in en rond Antwerpen. Denk maar aan Noorderlijn, de IJzerlaan(brug) of de Noordersingel. In 2017 starten ook de werken aan de Brug van de Azijn (Deurnebalbrug) en de voorbereidingen aan Oosterweel op Linkeroever.

Natuurlijk blijft de stad steeds bereikbaar, maar afhankelijk van wanneer en waarom u in de stad moet zijn, kan het ene vervoersmiddel al ‘slimmer’ zijn dan het andere. De slimme routeplanner, een interactieve kaart, houdt rekening met omleidingen, de actuele verkeersdrukte of vertragingen van het openbaar vervoer.

Hiervoor werd het platform  Slim naar Antwerpen  gelanceerd, voor alle bereikbaarheidsinfo en mogelijke alternatieven om vlot in de stad te geraken. Om zoveel mogelijk automobilisten te bereiken werd een radiocampagne opgezet die, zonder autobestuurders in een negatief daglicht te stellen, reizigers moet aansporen om het platform te raadplegen en zo autofiles te beperken.

SKILLS NEEDED

Concept/Strategy
Copywriting

CATEGORIES

Audio-Visual
Radio Campaign

COPYRIGHT

Stad Antwerpen

VIEW LIVE WEBSITE

Let’s Work Together

TELL US MORE ABOUT YOUR PROJECT

Having a challenge with your own brand or project? Let’s get connected and engage with your audience.

LET’S TALK

About The Parlor

Our core business is to connect your brand with your audience, through a customised persuasive communication strategy. We both create brands and translate existing ones into adequate stories that move people. We advertise your product or service through creative advertising concepts, audiovisual productions and digital campaigns.

Recent Work

Recent News