Loading...
Digital Campaign: Port At Work2018-01-12T01:01:51+00:00

Project Description

Port At Work

Bert de Bruggenbouwer digital campaign is een creatie van Port@Work dat ontstaan is door de samenwerking van Pandora, Espa en KMO promoties.
Samen met gevestigde waarden uit de havengemeenschap zoals Cepa slaan we een brug tussen werkgevers en werknemers zodat de Antwerpse haven een bloeiende pool blijft van welvaart voor iedereen.

Bedrijven hebben bekwame medewerkers nodig om hun groei-ambities waar te maken. Werkzoekenden moeten weten welke openstaande betrekkingen er zijn of welke opportuniteiten beschikbaar zijn waarop zij kunnen inspelen. Bert brengt deze twee partijen samen. Het ganse jaar door via diverse kanalen.
Bert zorgt ervoor dat openstaande vacatures aandacht krijgen bij werkzoekenden van alle leeftijden.
Alleen met bekwame medewerkers kan een bedrijf groeien. Bert gaat ze voor u zoeken.

SKILLS NEEDED

Concept Providing
Web Development

CATEGORIES

Digital

COPYRIGHT

Port of Antwerp

VIEW LIVE WEBSITE

Responsive Website

Digital Newsletter

Let’s Work Together

TELL US MORE ABOUT YOUR PROJECT

Having a challenge with your own brand or project? Let’s get connected and engage with your audience.

LET’S TALK

About The Parlor

Our core business is to connect your brand with your audience, through a customised persuasive communication strategy. We both create brands and translate existing ones into adequate stories that move people. We advertise your product or service through creative advertising concepts, audiovisual productions and digital campaigns.

Recent Work

Recent News